Monday, June 15, 2009

hubby...

hubby aku nie suka kuar memancing.. kekadang bosan la jugak kau bila dia kerap sangat memancing... kalo aku bising kat dia, korang tahu tak ayat apa dia bagi kat aku " kira bagus ler.. abhi gi memancing ikan.. kalo abhi gi memancing org saper yang susah " ... eiii geram pun ada jugak... tapi nak wat cam na.. dok bising sangat pun tak der pekdahnya... biar jer la... kalo dia bosan dia tak pegi la (bila agaknya dia nak bosan)... tapi...

Dulu sebelum dia gila memancing dia suka masuk hutan.. setiap hujung minggu dia masuk hutan dan berkhemah.. kalo aku rajin aku ikut la.. kalo malas ikut dok la kat umah sorang diri... huhuuhuhuh..

ini la hubby aku... makan megi je... makanan yang mewah bila masuk hutan... hahahha


gambar nie ... first time aku ikut hubby pegi Pos Tenau (kalo tak silap ler)... mabuk jugak aku dlm jeep tu... jalan teruk giles.. tapi enjoy..


apa2 pun khemah kena dirikan dulu...


ini lah salah satu scene tempat kitorang mandi....


gamba nie kami amik kat perkampungan orang asli kat situ... kitorang stop kat sini sebab ada member hubby aku nak dermakan baju ...rasa insaf sekejap tengok kehidupan meraka maka kita patut bersyukur dengan apa yang kita ada... kehidupan kita pun sempurna... behehehhehe dari yang aku dengar member hubby aku cerita... tok batin nie dah ada 4 bini.. bini ke-4 tu kalo tak silap aku dalam umur 12-15 tahun rasanya.... hehehhehe


ini antara gambar yang sempat aku amik... (fikir-fikirkan lah...)

No comments: