Friday, June 12, 2009

??????

Hmmm ... pening jugak nak mulakan blog nie ngan tajuk n3 .... macam-macam jugak aku fikir tajuk yang sesuai... sudahnya itu ler tajuk yang dapat aku taipkan... hahahahahah. Ok lah by the way... untuk memulakan n3 nie biarlah aku tunjukkan hasil kerja kraftangan aku .... hehhehehe.. sekadar menghilangkan bosan ... hahahahaha



ini lah gelang 1st yang aku buat.... aku guna kristal swarovski yang bentuk rama-rama



yang ni 2nd punya



semua yang diatas adalah hasil kerja tangan aku yang tidak diiktiraf.... hehehhhehehe

kekadang bila dikenang balik betul cakap hubby aku.... aku nie jenis minat sesuatu cuma "hangat-hangat taik ayam je".... skang nie bukan tak mau buat terus... cuma angin malas tu dok berehat kat dalam badan aku nie lagi.... tunggu jer la bila angin malas tu nak berpindah...

No comments: